Konular

Sıkça Sorulan Sorular

Alışveriş

Kampanyalardan nasıl haberdar olabilirim?

Sitemizin alt kısmında yer alan bültenimize kaydolursanız, yeni ürün ve kampanyalarımızdan ilk siz haberdar olursunuz.

Tükenen bir ürün tekrar stoğa geldiğinde nasıl haberdar olurum?

Ürün sayfasında yer alan “Stoklara Geldiğinde Bildir” butonuna tıklayarak e-posta adresini bırakırsan, ürün tekrar stoklara geldiğinde seni bilgilendiririz.

Beden seçiminde nelere dikkat etmeliyim?

Ürün ölçüleri ve doğru beden seçimi için beden seçeneklerinin yanında yer alan beden tablosunu referans alabilirsin. Beden tablosu bulunmayan ürünler standart bedenleme yapılan ürünlerdir. Bu ürünlerde standart bedeninde alışveriş yapmanı öneririz.

Sipariş ve Teslimat

Siparişimle ilgili bir sorum var. Size nasıl ulaşabilirim?

İletişim sayfamızdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsin. İletişim birimimiz sana en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Sipariş vermek için üye olmalı mıyım?

Sitemize üye olmadan da sipariş verebilirsin. Bu noktada tek ihtiyacın olan e-posta adresin. Dilediğin zaman üyelik işlemlerini tamamlayabilir, kayıtlı adres özelliği sayesinde bir sonraki alışverişini daha hızlı bir şekilde tamamlayabilirsin.

Siparişimi iptal edebilir veya değişiklik yapabilir miyim?

Siparişin henüz kargoya verilmediyse iptal işlemi gerçekleştirebilirsin, ancak sipariş içeriğinde değişiklik yapamazsın. Eğer yanlış ürün sipariş ettiysen, bize iletişim sayfamızdan ulaşarak işlemi iptal etmeni ve doğru ürünü sipariş etmeni öneririz.

Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir?

Sipariş edilen ürünler çoğunlukla siparişi takip eden iş günü içinde kargoya teslim edilir. Bulunduğun bölgeye ve kargo şubelerindeki yoğunluğa bağlı olarak genellikle 1-3 iş günü içinde siparişin adresine teslim edilir.

Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?

HepsiJet ile çalışıyoruz.

Ne kadar kargo ücreti öderim?

Sitemizden yapacağın tüm alışverişlerde kargo ücretsiz.

Kargomu nasıl takip ederim?

Paketin kargoya teslim edildikten sonra gönderi takip numaran e-posta ve SMS yoluyla sana iletilir. Kargo firmasının web sitesinden kargonun nerede olduğunu takip edebilirsin.

İade ve Değişim

İade politikanız nedir?

Kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış, aksesuarları eksiksiz ürünleri teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilirsin. Sayılan koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek karşı ödemeli olarak geri gönderilir.

İade yaparken ücret öder miyim?

İade işlemleri tamamen ücretsiz.

Satın aldığım ürünü nasıl iade ederim?

Burayı tıklayarak siparişlerini görebilir ve iade talebi oluşturabilirsin. 30 günü aşan iade talepleri ne yazık ki reddedilecektir.

Satın aldığım ürünü nasıl değiştiririm?

Doğrudan değişim imkanı sunmamaktayız. İade talebi oluşturduktan sonra yeniden sipariş vermen gerekmektedir.

Ürün paketini attım. İade gerçekleştirebilir miyim?

Evet. Ürünleri zarar görmeyecek şekilde farklı bir ambalaja koyarak bize ulaştırabilirsin.

Ödeme ve Güvenlik

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

VISA, Mastercard, AMEX kredi kartları veya iyzico kolay ödeme ile alışveriş yapabilirsin.

Kapıda ödeme imkanı var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmuyor.

Ödeme yapmak güvenli mi?

Web sitemizin ödeme altyapısı Türkiye’nin bu konudaki önde gelen şirketlerinden iyzico tarafından sağlanıyor. Kredi kartı bilgilerin hiçbir şekilde losojos.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmuyor. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin losojos.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarın ya da telefonun arasında gerçekleşmesi sağlanıyor.

Kişisel bilgilerim güvende olacak mı?

Kesinlikle. Müşteri bilgilerini Üyelik Sözleşmesi uyarınca gizli tutuyoruz. Bu bilgiler yalnızca resmi makamlarca talep edildiği takdirde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapmak zorunda olunan durumlarda açıklanır.